En چهار شنبه 16 مهر 1404
پورتال شرکت نفت فلات قاره ایران

مناقصه

آگهی ارزیابی كیفی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای شماره 1403/038/اف/ت1

شماره مناقصه تاریخ شروع آخرین مهلت دریافت اسناد آخرین مهلت پاسخ استعلام
1403/038/اف/ت1 ۱۴۰۴/۰۷/۰۲ ۱۴۰۴/۰۷/۰۹ ۱۴۰۴/۰۷/۲۳

تامین یک دستگاه دکل حفاری دریایی 300 فوتی جهت ارائه خدمات در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران

شرکت نفت فلات قاره ایران در نظر دارد فراخوان ارزیابی كیفی مناقصه فوق را  جهت انجام کار در مدت 4 سال و با برآورد اولیه به مبلغ  114,157,600 یورو از طریق سامانه تداركات الكترونیكی دولت برگزار نماید. كلیه مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی كیفی و مناقصه صرفا از طریق درگاه سامانه تداركات الكترونیكی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir شماره فراخوان 2004093631000117 انجام خواهد شد و کلیه آگهی ها و دعوت نامه ها، تغییرات، اصلاحات و ... صرفا از طریق سامانه ستاد به اطلاع مناقصه گران رسانده می شود. همچنین اطلاعات و شرایط کلی مناقصه به پیوست موجود می باشد. لازم است پیشنهاد دهندگان در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذكور و دریافت گواهی امضای الكترونیكی را جهت شركت در فراخوان محقق سازند.

  • پنجاه (50) درصد مبلغ ارزی قرارداد به صورت ارز با منشاء خارجی مطابق قوانین و مقررات مربوطه و ارائه سند اقرارنامه غیر مالی از سوی پیمانکار و پنجاه (50) درصد دیگر مبلغ قرارداد به صورت ریالی با نرخ تسعیر ارز بر مبنای نرخ خرید ارز حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) قابل احصا از ستون نرخ خرید (حواله) در تارنمای sanarate.ir  پرداخت می شود.
  • معادل ٢٥ درصد از مبلغ قرارداد (15 درصد پس از امضاء و ابلاغ قرارداد و 10 در صد پس از 30 درصد پیشرفت کار) در قالب پیش پرداخت و بر اساس درخواست كتبی پیمانكار پرداخت خواهد شد
  • مفاد دستورالعمل نحوه تعدیل پیمان های صنعت نفت به شماره 556808 ابلاغی مورخ 1401/11/11 در قرارداد حاصل از مناقصه حاضر قابل اعمال خواهد بود.

الف: مدارك لازم جهت شركت در ارزیابی كیفی:

  1. اساسنامه شركت
  2. آگهی ‌های ثبت، تأسیس و تغییرات روزنامه رسمی
  3. گواهینامه های تائید صلاحیت:   "گواهینامه صلاحیت پیمانکاری" در رشته نفت و گاز (زیر رشته های عملیات حفاری و مواد هیدروكربوری، تاسیسات فرآیندی نفت، گاز و پتروشیمی، خطوط انتقال ذخیره نفت و گاز) با پایه 1 سازمان برنامه بودجه کشور یا ارائه سابقه کار مرتبط در زمینه موضوع مناقصه در 10 سال گذشته.
  1. ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده دو سال گذشته توسط سازمان حسابرسی یا اعضای جامعه حسابداران رسمی، موضوع تصویب نامه 26510/ت39039ک مورخ 1388/2/9 هیات وزیران الزامی بوده و مدارک ارزیابی فاقد صورتهای مالی به کیفیت یادشده مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.

تبصره: شرکتهای تازه تاسیس، در سال اول تاسیس از ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده معاف می باشند، لکن موظفند برنامه کسب و کار سه سال آینده خود را که به اطلاع حسابرس رسمی شرکت رسیده باشد ارائه نمایند.

ب: سایر شرایط:

  1. توانائی ارائه ضمانتنامه "شركت در فرآیند ارجاع كار" به مبلغ 1،013،339یورو و انجام تعهدات قراردادی طبق ضوابط كارفرما در صورت برنده شدن.

تبصره: حسب تبصره ماده 9 آیین نامه تضامین معاملات دولتی شرکت­های ایرانی مجازند به جای ضمانت­نامه­ ارزی، ضمانت­نامه بانکی ریالی برمبنای "نرخ خرید ارز حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران" مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) قابل احصاء از ستون "نرخ خرید (حواله)" در تارنمای www.sanarate.ir ارائه نمایند.

     2. توانائی ارائه ضمانتنامه "اجرای تعهدات" به میزان 10% مبلغ كل قرارداد و نیز كسر 10% از هر یك از پرداخت های قراردادی جهت تضمین حسن انجام كار.

     3. داشتن امكانات، توانایی و تخصص در موضوع مناقصه و كسب حداقل امتیاز ارزیابی كیفی لازم.

تاریخ‌های مراحل برگزاری فرآیند مناقصه مطابق مواعد اعلام شده در سامانه ستاد می باشد.

تبصره: در تعیین تاریخ های فوق، مفاد بند 2 ماده 5 شیوه نامه حمایت از تولید داخلی و شفاف­سازی معاملات، لحاظ شده است.

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از مسجد بلال، نرسیده به تقاطع مدرس، خیابان قریشی( تورج)، خیابان خاكزاد، شماره 12 ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی

تلفن: 23942521-021

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت:

مركز تماس: 1456-021         

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

 

روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران

پیوست

تماس با شرکت نفت فلات قاره ایران 02123942000